28 November 2012

VINTERVARM

PARKA AVEC CAPUCHE EN FOURRURE PARKA AVEC CAPUCHE EN FOURRURE 

Jag har äntligen hittat min vinterjacka! Jag provade minst 10 stycken innan denna och det är utan att räkna med sökandet i oändligt många internetbutiker... Men på Zara blev jag kär. Den är skönt lång över rumpan, mycket längre än på modellen eftersom jag inte riktigt mäter 1,85 så även baken kommer vara varm i vinter! Ett tips! :D

I finally found my winter jacket! I think I tried at least 10 before this one and that is without counting the research on numerous internetshops… But at Zara yesterday I had a crush. It’s nicely long in the back, much more than on the model since I’m not a 1,85 girl so even the behind will stay warm this winter. Nice!

1 comment:

Anonymous said...

Vilken underbar jacka!