29 November 2012

BRILJANT IDEE!


Jag vet inte hur många bloggar jag har i min bloglovin’ och som jag läser varje dag, eller tittar är nog mer det korrekta ordet, där inspirationsflödet aldrig sinar... Över hundra är det iallafall. En av dem är Weekday Carnival weekdaycarnival.blogspot.com där jag såg denna underbara bild. En perfekt ”möbel” tillverkad av vanliga köksskåp! Jag tror att vi kommer köra på något sådant på vardagsrummets ena långsida. En fem meter lång vägg bara med skåp i olika dimensioner, massor av förvaring och snyggt för ögat. Kanske något öppet för att det inte ska bli för massivt men massor av dold förvaring är det vi behöver i vårt hus. Idag håller byggkillarna på att sätta upp gipsskivor i hela undervåningen och sen ska det slipas och målas, köket kaklas och sen är det klart! 2 år av renovering håller på att avslutas, helt underbart! 

I don’t know how many blogs I read every day through my bloglovin’ but it’s over a hundred… One of them is Weekday Carnival, a Finnish blog, and that is where I found this lovely image, a perfect combination of storage and “design”, lots of room to store all the things in the house but also really pretty for the eyes! We’re going to something like this in our living room I think!

No comments: