27 December 2011

JULEN ÄR SLUT

Och nu ska de sista detaljerna i Viggos rum fixas! Detta flygplan ska upp i taket, det väger hela 4kg så vi måste tänka strategiskt, det får ju inte hänga över en framtida "lekplats"...

Flygplan

Jag får besök i eftermiddag - Delphine och Lucia kommer på fika, swedish fika, så jag ska baka nåt gott, kanske helt enkelt en helt vanlig sockerkaka med lite glasyr?

Hoppas hinna fota lite julklappar innan solen går ner, fick finfina grejer till köket från Lexington!
Att hitta Lexington här nere är inte lätt men jag har ju tjatat så hi hi!

Christmas is over and now we are fixing the last details in the nursery, like this plane.
Today I'm having some friends over for swedish fixa so I will bake something sweet.

3 comments:

Tina said...

Hej! Jag undrar var du hittat det fina flygplanet? Är på jakt efter ett att hänga i min sons rum..

Unknown said...

Hej Tina!

Jag har köpt det i denna butik men som är fransk, http://www.maisonsdumonde.com/FR/fr/produits/fiche/avion-vintage-mtal-119428.htm
Skicka mig ett mail om du är intresserad av att köpa mitt!

Anonymous said...

Hej! är på jakt efter ett flygplan precis som din bild. Såg att inlägget är väldigt gammalt men tar mig chansen att fråga om det fortfarande finns till salu? Eller om du vet vad jag kan köpa ett liknande.

Såg på hemsidan som du tipsade om att de hade ett amerikanst flygplan men det är jag inte intresserad av.

Tack på förhand!
Mvh
Therese