13 February 2013

SEMLOR

Eftersom det var fettisdagen igår och jag är hemma idag igen på "tvingad" semester så ska jag ge mig på ett försök men hemgjorda semlor. För det är nåt som självklart inte finns här nere, inte riktigt en fransk specialitet! :) Måste åka och handla mjöl och då ska jag passa på att köpa fotopapper. Känns som en evighet sen jag skrev ut foton och pillade i Viggos album... Varför har man så lite tid? Jaja, här skiner solen så nu ska här fixas!



Since I'm still at home on "forced" vacation, our nanny is sick, I'n gonna give these buns a try. It a swedish specialty and are called Semla, it's a regular bun with wipped cream and almond filling - so yummy!
Today the sun is shining and feel inspirated to get some album-work done, it's been forever since I printed photos to Viggos babay album. Gotta get going! :)

No comments: