26 July 2012

GODMORGON!

Viggo Juli -070712 original 1149

Viggo ligger nu och vilar sin förmiddagslur och jag kan sätta mig framför datorn lite grann, jag vill försöka blogga lite mer än nu på senast (lika med noll). Det är redan trettio grader varmt så vi kommer stanna i skuggan på vår nybyggda altan hela dan tror jag. Vi har inte byggt pool än, det blir nästa sommar, så tur är det att svärföräldrarna har en! Vi åker dit vid fem på eftermiddagen då solen är mindre stark, men Viggo stannar i skuggan när vi plaskar pool, han sitter i sin egna plastbalja med farmor. Vardagslyx!

Nu ska jag dammsuga. Skoj, skoj.

Viggo is taking a nap and I'm trying to get back to blogging. It's really hot here so we'll stay in the shadow on the new porch. We don't have a pool yet so we go to Phils parents place and cool off while Viggo stay in the shadow in his mini bath tub with grandma. Nice!

1 comment:

Kicki said...

Mysigt! Vad stor han blivit sedan jag tittade in hit sist!