20 April 2012

TAVLOR UPPE

Tavlor på plats Tavlor på plats 2

Oj vad det kan ta tid för småsaker ibland! Men nu är de uppe, tavlorna. En ny också som jag gjort själv "Hej!", jag gillar moln för tillfället :) Här massor av andra ideer som jag ska illustrera när jag har tid.

I helgen var min mamma, kusin och moster här på besök och det var så roligt. Viggo har ju utvecklats nåt väldigt sedan mamma var här senast i februari. Nu ligger han på golvet här och jag tror att han har upptäckt sin röst, riktiga ramaskrin kommer titt som tätt, så kul!

Mannen i huset är iväg och köper ny bil (hoppas jag) för nu går det inte längre med min 2-dörrars lilla Twingo. Fi faen för stor barnvagn, babysafe till bilen, bebis och storhandel i en pyttebil. Varje dag svettas jag och svär när allting ska få plats! Yeaj för ny bil! :)

Nu ska jag ta en kaffe och pyssla lite med fotoalbumet för Viggos första dagar, måste ju mini-scrappa lite!

2 comments:

Anonymous said...

I va fint ni har det och vilka härliga tavlor! Kram och trevlig helg.

Mya said...

Men duuuu så fin tavla! Du är så duktig på det där.
Vi börjar närma oss ett barnrum här hemma nu. Thank God!
Snart har vi både barnrum och pysselrum. Bra skit vettu!
:) Kram