04 April 2012

NAMNTAVLA

Igår kväll satt jag och pillade lite i Photoshop och resultatet blev denna namntavla till Viggo. En söt liten elefant som passar in i allt annat "retro"-piff jag håller med! Har gjort en till Johanna och hennes Ethan och ska även försöka fixa till en till Madelein, min svenska kompis (och kollega) här nere. :) 
Jag gör även en uggla men det tar lite längre tid så det får bli senare. Nu ska här lagas middag i väntan på mannen, ha en fin kväll!

Namntavla color 2 Namntavla color
(Ja, spegeln ska upp på väggen men av någon anledning tar det lååång tid att göra hål...)

I made a "retro" name poster to Viggo last night in Photoshop and I'm also doing an owl but now dinner! :) 

2 comments:

Mya said...

Vilken underbar tavla! Du är så piffig å pysslig. Kul att du visar oss.
kram

Miss Cutiepie said...

Åh så fint, har varit på väg att göra såna själv flera gånger men aldrig kommit mig för. Va duktig du är!