10 February 2012

GRIMASER

Grimas Grimas 2

Nu börjar Viggo verkligen att få ansiktsuttryck, han har världens skönaste minspel ibland! Som om han pratar men det kommer liksom inget ljud. Så sött. Och när jag böjer mig över spjälsängen på morgonen så är det första jag ser ett stort leende, himla härligt! Som om han känner igen mig. Under dagen fortsätter han men efter att man apat sig i en kvart och få kramp i käkarna av att le men flera leenden kommer iallafall. Men det där första på morgonen är priceless!

Idag är pappan i huset ledig så vi ska fixa lite i köket. Nu fattas det bara färg på en vägg, handtag och lite hyllor och så kanske jag kan visa er...

Viggo is beginning to make funny faces, like he's talking but with no sound coming out... He smiles more and more and it's really priceless to get one first thing in the morning!

2 comments:

the80sme said...

Visst är det en underbar tid :) Min lill kille pratar tillbaka när jag fånar mig och säger aooo :) Han blir så glad att hela hans kropp sprattlar. Man kan inte ta ögonen från honom, det är helt underbart ♥
Dom där leendena går inte av för hackor heller.. Inget värmer ett mamma hjärna som ett bebis leende ♥

Mya said...

HAha så sköna bilder!
Så har det varit med lilo oxå. Underbart att mötas av en solstråle på morgonen.
kram