10 December 2008

More christmas! :)

And still no exams result, pffffffff... well well have to enjoy the fact that it's only 14 days 'til christmas! Yeaj!

SCR_0434

The Angle chimes!

SCR_0420

A real swedish "Julbock", a traditional christmas decoration. He was the one giving the presents before Santa came around! :)

Toujours pas de resultat des exams... pffff... mais bon, je me contente avec le fait que c'est noël dans 14 jours! :) Le bouc est une décoration très traditionelle en Suède et c'est même lui qui venait avec tous les cadeaux avant qu'ils ont inventé papa nojel ;)  Biz!  

 

2 comments:

Tipsy Tessie said...

Så fint!!! Det ser verkligen svenskt ut hemma hos er :)
Jag håller tummarna för fullt för provresultaten-hoppas de kommer snart så du kan få en avslappnad jul :) För jag tror absolut att du klarat det.

Hur är det med våra mail? Kommer de fram? Jag skickade ett mail till dig om att ditt mail inte hade kommit fram. Men det kanske försvann också? MYCKET mystiskt, aj, aj.

Massa kramisar vännen

Mya said...

vilken julstämning man får på din blogg :) gillar bannern. jag had behövt en ny jag med, men det kommer när man har ork, och kunskaperna flyger på en ;)
hoppas resultaten kommer strax. eviga väntan. kram mya