01 April 2013

PROJECT LIFE VECKA 14

Påsk och ledig idag måndag, då blir det lite PL av! Här regnar det så det gör det ännu enklare att bara stanna inne och pyssla...

SRG_0172

Nu går Viggo! På riktigt! Med händerna i vädret kilar han nu fram och tillbaka på vardagsrumsgolvet, tydligen var det precis så Philippe gick i början också. så härligt att se!

SRG_0173

Jag har köpt nya plastfickor med endast 3x4 och 4x6, det ser bättre ut tycker jag med likadana mått, tvärtemot de första jag köpte med blandade dimensioner...
Imorgon postar jag de två veckorna av PL som jag inte har haft tid att lägga upp, från vecka 8 och 9 när min mamma var nere och hälsade på och annat vardagskul!

SRG_0182


Easter vacation today and rainy weather which means Project Lif:ing! I bought new page protectors with only two sizes, I thinks it looks nicer that way than the first I bought who were mixed... 
This weekend Viggo started to walk for real and it's just so fun to document all this! Tomorrow I'll post week 8 and 9 that I hadn't time to post before. Have a really nice monday!

No comments: