03 March 2013

INTE REDO FÖR MÅNDAG

Den här helgen har jag INTE hunnit vila mycket, min mamma har varit här och hälsat på oss och Viggo och det har varit full rulle! Dessutom hade Viggo 39,2 nu på kvällen så han var förståeligt gnällig hela dagen. Men lite Project Life har jag hunnit med ändå, man måste ju skapa lite för att tanka kreativitet för jobbveckan! :) Det är inte ofta jag inte vill jobba men imorgon känns det som om jag mycket hellre skulle ha stannat hemma. Hemma och myst med kaffe och iPad... mmm...

SRG_0135
SRG_0132
SRG_0133
SRG_0134

This weekend has been non stop, my mum is here to visit us and I haven't stopped for a second. Viggo had 39,2 today and that didn't make it easier. But I found the time to make some Project Life, gotta create some to be creative at work! It's really not often that I don't wanna work but tomorrow I really could have stayed home in bed and just do me stuff.

No comments: