23 February 2013

PROJECT LIFE

Jag har sedan länge gått och tänkt på att starta ett PL. Det är så inspirerande och lagom mycket scrap, mer fokus på bilder och minnen än själva scrapet. Så, nu är det gjort, jag beställde American Crafts plastfickor och en stämpel eller två och satte igång imorse! Åh jisses, vad kul! Bara att skriva ut foton i samma storlek som önskad ficka, pilla lite och skriva en rad eller två, fab! :D Min inspiration hittar jag hos Elise Blaha, Celine Navarro, Ali Edwards, Amy Tangerine, Jamaica Makes etc. Det här kommer ni få se mer av!

SRG_0126
SRG_0129
SRG_0125

I've been looking on PL and wanted to get going and now it's done! I ordered some page protectors from American Craft and then printed some pics and had some fun and voila my first page! There are going to be sequals I tell ya! :D


1 comment:

Sofia said...

Hej Åsa!

Idag har jag hängt med din mor och min mor samt min 4,5 åriga son på stan! Inger har ju pratat en hel del om dig. Så berättade hon att du hade en blogg. Var tvungen att kika ;-) Åhh så mysigt den är och vilken ljuvlig son du har! Älskar dessutom din smak och stil! Jag har en mycket mindre blogg men du kan kika in ändå om du vill veta vem jag är ;-) Ann staafs dotter. Kram på dig http://sofiastaafsliv.blogg.se/