19 November 2012

MJUKSTART

Jag har inte börjat men det dröjer nog inte länge...
Jag tog ner julkartongen från vinden och kollade lite, tror inte att jag kommer köpa mycket mer än några  julgranskulor till som jag gör varje år. Kollektionen måste förnyas liksom! :) Jag vet att det är alldeles för tidigt för att börja tänka jul men jag har faktiskt en ursäkt. Här är det ju 10+ på julafton och snöar typ varje 5 år så för att känna de minsta lilla julkänslor måste man börja i tid. Åtminstonde med tända doftljus som luktar pepparkakor och sånt, kanke inte själva pyntet men lite smått så där. Så den här adventsljusstaken à la "hemsnickrad" kommer stå färdig redan nästa helg tror jag. Och! Man måste ju lära pojk'n i tiiid! Där här vi min andra ursäkt! Viggo ska få en så svensk jul det bara går att få! :D

No comments: