06 September 2012

Sovrum före och efterSovrum före och efter

Vi kör lite mer före och efter, vårt sovrum kommer här:

006
Vi har målat väggar, satt upp tak- och golvlister, lagt parkett och målat dörrar och garderobsdörrar.
008 002
Jag letar efter ett fint elementskydd som också blir fönsterbräde men under tiden blir två konsoler och en hylla från Ikea bra!
011
005
Några tavlor ska upp ovanför sängen också, varför är det så svårt med de där sista fixet? Vi håller på i månader att slipa, måla, lägga in golv osv osv och så kan vi inte spika upp en tavla på 5 minuter?! Man blir nog hemblind tror jag. Nästa husrenovering överlåter jag åt anlitade killar så kan jag bara fixa och pilla, det som är så kul! :)

Så här såg det ut innan, i samma ordning som bilderna ovanför... Gult e fult tycker jag INTE vanligvis men här går det ju inte att tycka något annat! :) Gult med orangea detaljer, najs!
DSC_1826
DSC_1828 DSC_1824
DSC_1827

1 comment:

Pretty Arty said...

it looked exactly (same yellow wallpaper too!) as our old flat, but we were renting so we did not change it. beautiful makeover!