28 August 2012

Sista dagen med TitanSista dagen med Titan

Titi 4
Titi 5 Titi 6
Ibland måste man ta beslut som man egentligen inte vill ta men nu är det bestämt. Titan har flyttat till en ny familj utan småbarn, med mycket större trädgård och en hundkompis att vara med hela dagen. Det var väldigt svårt att göra detta men vi vet att Titan kommer vara lyckligare hos den nya familjen istället för hemma hos oss. Efter fyra år med en närvaro som bara en hund kan ge känns det väldigt tomt här hemma, men vi får då och då sms med bilder på hur Titan redan är hemmastadd och hur bra det fungerar med nya kompisen så allting blir lättare då. Jag tog de sista bilderna precis innan vi åkte och visst är han fin?
Nu måste jag sluta skriva annars kommer jag börja gråta (igen), vi ska ut och promenera och tänka på annat.

Sista dagen med Titan.
Titi
Titi 2
Titi 3

3 comments:

Anonymous said...

Såå fin <3
Försöker också hålla tårarna inne men förstår så väl ert val! Han kommer trivas jätte bra ska du se

Kramar

Kicki said...

Vilket jobbigt beslut :( Men jag förstår dig.
Jag har med en hund som kan vara lite osäker mot barn och tanken har flugit i mig någon gång, men jag är alldeles för feg för att sätta henne någon annastans.

Många kramar!!
Du ska se att det kommer bli bäst för er alla!

Unknown said...

Tack tjejer, det betyder mycket för mig att få höra att vi gjort rätt!