30 May 2012

TIDEN GÅR FÖR FORT!

Oj, vad länge sen jag bloggade, det blir liksom ingen tid över! Nu när jag bestämde mig för att äntligen sätta mig ner och pilla ihop något så bestämde sig Viggo för att vakna tidigare från sin siesta...  Så det blir bara lite bilder på vad vi gjort de senaste veckorna!

Viggo ser sig själv i spegeln
Viggo har upptäckt en bebis på andra sidan spegeln och är mycket fundersam.

Patrick
Philippes morbror kom hit och satte in ett nytt dörrpar, tre gånger så mycket ljusinsläpp än innan. Fantastiskt!
Denna bild är innan, allt "trä" är nu fönster!

Viggo äter Sophie
Viggo älskar Sophie, vi har redan tappat hans första inne på IKEA, sicken tur att det bara är att gå och köpa ny...

Viggo pa lekmattan
Lekmattan från storkusinen är poppis!

Muren
Vi har byggt (ja, Philippe och kompis) 25 meter mur som nu är vit och fin. Äntligen!

Bild pa Viggos album
Jag försöker bli klar med det första bebisalbumet men oj vad det är svårt att få tid över.


Viggo med huvud upp
Viggo är mer och mer alert och mindre och mindre spädis...

Viggo rullar
...och rullar nu runt helt själv från rygg till mage, det är verkligen fantastiskt att vara mamma!





1 comment:

the80sme said...

Vad kul att höra att ni har det bra! Vilken liten sötnos du har där hemma :) Härligt med nya fönster och mur, en sån skulle jag också vilja ha :)
Ha en underbar fortsatt vecka!
Kram!