04 April 2012

NAMNTAVLA

Igår kväll satt jag och pillade lite i Photoshop och resultatet blev denna namntavla till Viggo. En söt liten elefant som passar in i allt annat "retro"-piff jag håller med! Har gjort en till Johanna och hennes Ethan och ska även försöka fixa till en till Madelein, min svenska kompis (och kollega) här nere. :) 
Jag gör även en uggla men det tar lite längre tid så det får bli senare. Nu ska här lagas middag i väntan på mannen, ha en fin kväll!

Namntavla color 2 Namntavla color
(Ja, spegeln ska upp på väggen men av någon anledning tar det lååång tid att göra hål...)

I made a "retro" name poster to Viggo last night in Photoshop and I'm also doing an owl but now dinner! :) 

2 comments:

Mya said...

Vilken underbar tavla! Du är så piffig å pysslig. Kul att du visar oss.
kram

the80sme said...

Åh så fint, har varit på väg att göra såna själv flera gånger men aldrig kommit mig för. Va duktig du är!