15 January 2012

KORT TILL MORFAR

Kort till morfar C Kort till morfar B

Jag hann göra detta lilla kort att skicka till min pappa mellan två ammningar. Inte så mycket till scrapbooking men ack så roligt ändå. Detta är nog nivån för pyssel för de 6 kommande månaderna och det är helt okej för mig! Jag skulle hinna mer än så eftersom Viggo sover minst 2,5 - 3 timmar i streck minst på dagen, men det känns som om den forna "scrappingen" är för alltid förbi... 
Oj, vad dramatisk jag blev, ville bara säga att det enkla oftast är finast, less is more ju! :) 

Kort till morfar

Nu är det lunch, sen kommer gammelfarmor på 85 bast flygande och ska pussas och sen prommis!
Ha en skön söndag!

I made this little card for my dad and I realise that this is going to be the level of scrapbooking for the next 6 months and happy with that, often less is more and this is a nice and simple card!
We're having Viggo's great grandmother over for tea, she's 85 and walks faster than I do! :)
Have a nice sunday!